Bent u niet tevreden over uw aankoop? Heeft het product transportschade opgelopen of werkt het niet naar behoren? Neemt u dan gelijk telefonisch contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om uw probleem op te lossen. Tenslotte zien we u graag weer terug als kopende klant.

  • Bij YourBestBuy hanteren wij een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
  • Wij accepteren alleen producten retour die ongebruikt zijn en in originele verpakking zitten.
  • Na uw melding van retour zult u van ons een retouradres ontvangen.
  • In geval van transportschade verzoeken wij u foto’s te maken van het beschadigde product en deze per email aan ons te sturen.
  • Als wij het retourproduct accepteren, vragen wij u het product terug te sturen. Na ontvangst van het product zal het product gecontroleerd worden. Indien het product in de juiste conditie is, zal er worden overgegaan tot het terugbetalen van het aankoopbedrag.